Gyakran Ismételt Kérdések
Gyakran Ismételt Kérdések -GYIK
Mit tegyek, ha kérdésem van a rendelésemmel, termékkel kapcsolatban?
Kérjük elsősorban e-mailben érdeklődjön!
Kollégáink a rendelések feldolgozásán túl csomagolnak, logisztikáznak, vevőket szolgálnak ki, így nem minden esetben tudunk telefont felvenni, az e-mailekre azonban munkanapokon 24-48 órán belül igyekszünk válaszolni. Hétvégén, ünnepnapokon mi is próbálunk pihenni, kérjük, a következő munkanapig legyen türelemmel, levelét igyekszünk megválaszolni.
Hogyan tudok vásárolni?
Rendelés elküldéséhez nincs szükség regisztrációra a webshopon. Amennyiben többször szeretne oldalunkon vásárolni, érdemes regisztrálnia, hiszen fiókjában megadhatja és szerkesztheti a számlázási és szállítási adatokat, valamint láthatja előző rendeléseit is, illetve egyéb kedvezményeket is felhasználhat.
Mennyibe kerül a szállítás?
- Gls házhozszállítás: 1390.-
- Gls csomagpont: 1290.-
- Posta csomagpont: 1190.-
- Posta házhozszállítás 1290.-
- Posta csomagautomata: 990.-
- Utánvét kezelési költség: 390.-
Fizetési lehetőségek
A webáruházban utánvéttel, előre utalással és bankkártyával Barion rendszeren keresztül is tud fizetni. 70.000 Ft feletti rendeléseknél kizárólag előre utalással vagy rendezett bankkártyás fizetéssel tudunk rendelést kiküldeni.
Amennyiben nem sikerül a Barionon keresztül történő bankkártyás fizetés, lehetőség van fizetési módot váltani a rendelésen belül.
Ha nem jó a méret, mit tegyek?
Amennyiben nem megfelelő a rendelt termék mérete, az alábbi lehetőségek közül válaszhat
- Csere lehetősége: az átvételtől számított 14 naptári napon belül, bármilyen készleten lévő termékre. Természetesen csak sértetlen, eredeti gyári állapotú, nem használt terméket áll módunkban visszacserélni. A csere költsége bruttó 1590 Ft
- Amennyiben a vételárat szeretné visszakapni, jelezze e-mailban: a markascipo@webaruhazak.info címen. A termék visszaküldése a Fogyasztó saját költségére történik. Cégünk 14 naptári napon belül utalja vissza a termék árát az Ön által megadott bankszámlaszámra.
Mi a teendőm, ha cserélni szeretnék, a csere folyamata?
- Emailben jelezze felénk a csere szándékát és, hogy mire szeretné cserélni a terméket
- Kérjük, küldjön részünkre jól látható képeket a termékről, a talpáról, a felsőrészről, majd raktárkészlettől függően 1-8 munkanapon belül küldjük Önnek a csere terméket
- Amennyiben nem tud képeket küldeni a termékről, úgy legyen kedves a számlán található Postázási címre eljuttatni részünkre a terméket, ennek beérkezése és ellenőrzése után tudjuk feladni a cserére kért terméket, melynek díja a kiválasztott szállítási mód szerint alakul
- A visszaküldendő terméket az eredeti saját dobozával és a számla másolatával együtt kérjük, bármilyen papírba vagy nylonba csomagolja be, és adja át a futárnak, aki, mikor viszi a csereterméket, felhelyezi a cserematricát. A csere költsége 1590 Ft
Mi a teendőm, ha vissza szeretném kérni a termék árát?
- Küldje vissza hozzánk a terméket sértetlenül a számlán található Postázási címre, mely a számla fejlécén zárójelben látható, az eredeti dobozában, bármilyen csomagolóanyaggal beborítva úgy, hogy a termék dobozát ne érje ragasztószalag
- Kérjük ügyeljen rá, hogy a termék minden tartozéka a csomagban legyen és valamilyen formában (mail, telefon) jelezze, hogy szeretné visszakapni az árát.
- Kérjük az elállási nyilatkozatot, vagy az alapján a visszafizetéshez szükséges adatokat külön papírra (ne a számlára!) írva, a bankszámlaszámáját megadva helyezze be a visszaküldendő csomagba a termék mellé a beazonosításhoz és a pénzvisszafizetés megkönnyítéséhez.
Online pénztárca felhasználása
Webshopunkban felhasználhatja online pénztárca kedvezményeit, minden 10.000.-Ft-os megrendelés érték után 500.-Ft-ot jóváírunk számláján. A kedvezmény mértéke nem termékenként, hanem végösszegre kerül jóváírásra, azonban ez nem jelenti az, hogy nem a termék árából történik a kedvezmény levonása. Az online pénztárca kedvezmény szállítási és egyéb, szolgáltatással kapcsolatos fizetési kötelezettségből nem vehető igénybe.
Elállás esetén a kedvezménnyel csökkentett kifizetett összeg kerül visszafizetésre. Több termék rendelésekor igénybe vett kedvezmény esetén, részbeni elállás során a visszatérítéskor arányos visszafizetés történik, azaz az igénybe vett kedvezményt a visszaküldött termék árából arányosan vonjuk le, minden 1000.-Ft után 50.-Ft, mint igénybe vett kedvezmény.
Hogyan küldjem vissza a nem megfelelő terméket? Ki állja a visszaküldés költségét?
- A terméket az eredeti dobozában, bármilyen papírba (tehát nem szükséges az eredeti csomagolás, de a termék beazonosításához és tárolásához nélkülözhetetlen saját doboza szükséges!) becsomagolva postai úton, vagy futárszolgálattal is visszaküldheti nekünk.
- Amennyiben a termék hibás, úgy kérjük, előzetesen küldjön számunka fényképet a hibáról, mely esetben a visszaszállítás költségét cégünk állja
- FONTOS: amennyiben hibás terméket kapott vagy a termék szavatossági időn belül meghibásodott, úgy legyen szíves képeket küldeni a hibáról és megvárni, míg kollégáink intézi a szavatossági folyamat előírásait. A terméket saját költségre visszahozatjuk, azonban amennyiben ennek ellenére Fogyasztó feladja a terméket, úgy nem áll módunkban a visszaküldés költségét megtéríteni.
- HIBÁS teljesítés esetén a szavatossági jogok sorrendje szerint első sorban javítást biztosítunk, amennyiben a termék nem javítható, úgy cserét, majd pénzvisszafizetést kérhet.
- A visszaküldés költségét elállás esetén Fogyasztónak kell állnia
- Fogyasztónak nem minősülő megrendelő nem rendelkezik elállási joggal
Szavatosság
A szavatosságra vonatkozó adatokat a Szállítás/ Szavatosság menüpont alatt olvashatja
SZÁLLÍTÁSI HATÁRIDŐ: 1-8 MUNKANAP A SZERZŐDÉS LÉTREJÖTTÉT KÖVETŐEN (2.VISSZAIGAZOLÓ E-MAIL UTÁN)